Makkelijk in contact blijven met je klanten via Facebook.

Facebook is een groot bedrijf. Tegenwoordig kan je hier bijna alles op vinden. Facebook kan je voor veel doeleinden gebruiken. Persoonlijke doeleinden of zakelijke doeleinden, het is allemaal mogelijk. Als bedrijf kan je hier ook heel makkelijk je producten of diensten promoten. Binnen de kappers wereld kan dit erg belangrijk zijn. Hierdoor kan een klant namelijk zien wat jij in je mars hebt. Als het hem of haar bevalt is de klant sneller geneigd om een afspraak te maken.

Facebook en kapperszaken.

Facebook kan een mooie uitkomst zijn voor iedere kapperszaak. Niet alleen kan er via Facebook gecommuniceerd worden maar hier kan je ook filmpjes, foto’s en bijvoorbeeld leuke winacties plaatsen. Door dat je je klanten up to date houdt, behoudt je een band met ze. Klanten kunnen makkelijk onder een bericht een vraag stellen of een direct berichtje sturen met hun vraag. Naast dit alles kunnen ze bepaalde gegevens ook makkelijk vinden. Openingstijden, de website zelf of het telefoonnummer voor het maken van een afspraak. Je verbreedt over het algemeen je online klantenservice er heel erg mee.

Extra ondersteuning bij je online klantenservice.

Nou kunnen we goed begrijpen dat een online klantenservice met zowel e-mail, whatsapp en facebook best veel werk kan zijn om alles up to date te houden. Vooral als je als kapperszaak vrij klein bent. Chatkracht kan hier een uitkomst in bieden. Chatkracht beschikt over getrainde chatspecialisten met een ruime ervaring en beschikbaarheid. Hier mee geef je zelf een deel uit handen en krijg je er een hoop voor terug. Je bent langer bereikbaar, hoeft er minder tijd in te stoppen en krijg je er afspraken en leads voor terug. Hierdoor stijgt de omzet en klanttevredenheid! Neem vrijblijvend contact op om een praatje te maken over de mogelijkheden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *